Zoek je een leuke, afwisselende baan waarbij de dagen voorbij vliegen? Hou je van contact met klanten en het vinden van zoekgeraakte pakketjes? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving

Als Medewerker Klantenservice kom je werken op ons contact center in het MINC E-Commerce team. Per mail of telefoon geef je antwoord aan klanten van onze klanten over de e-commerce diensten die wij leveren. Voordat je begint leren we je natuurlijk hoe je de antwoorden in ons software systeem kunt vinden en hoe je de antwoorden het beste kunt formuleren. Je draagt uiteindelijk zelfstandig zorg voor professioneel klant contact en de administratie hiervan.

Bij MINC leer je werken met verschillende software systemen. Je werkt in een klein team met een informele werksfeer.

Beschik je over onderstaande ervaring & skills? 

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Minstens 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Prettige telefoonstem
  • Zeer klant- en servicegericht
  • Minimaal MBO werk en denkniveau
  • Een zakelijke instelling en uitstraling
  • Proactief, empathisch en oplossingsgericht
  • Stressbestendig
  • 40 uur per week beschikbaar
  • Computerskills

Heb je zin om aan de slag te gaan?

Dan ben jij onze nieuwe collega! Neem nu contact op met Johan Maring via e-mail johan@minc.nl